Často kladené dotazy

Musím si dělat rezervaci přes internet?

Vzhledem ke zvýšenému zájmu o naši službu doporučujeme udělat si rezervaci přes internet. Díky rezervaci budete mít garantované místo a získáte nejvýhodnější cenu. Přijet samozřejmě můžete i bez rezervace a vjet do parkoviště na parkovací lístek.  

Jak dlouho dopředu si mám parkování objednat?

Z důvodu vysoké obsazenosti parkoviště doporučujeme provést rezervaci co nejdříve.

Jak a kde si mohu rezervovat parkování?

Pro rezervaci parkování vyplňte rezervační formulář na www.goparking.cz. V rezervačním formuláři vyberte datum příjezdu a odjezdu a zadejte čas. Vyplňte kontaktní údaje včetně své e-mailové adresy a vyberte způsob platby. Po úspěšném dokončení objednávky obdržíte emailem potvrzení objednávky, tzv. PARKOVACÍ ŠEK, obsahující PIN kód.

Mám zprostředkovatelský kód. Jak ho použít?

V případě, že jste klientem našich partnerů (např. cestovní kanceláře/agentury, letecké společnosti atd.), vložte zprostředkovatelský kód do příslušného pole v rezervačním formuláři. Zprostředkovatelský kód neposkytuje slevu z parkování, ale slouží nám k rozlišení, který partner naše parkování doporučil.

Jak se počítají parkovací dny a co když překročím dobu parkování?

Parkování počítáme v 24hodinových cyklech, které začínají vjezdem na parkoviště.

Příklad: mám parkovací šek na 3 dny, na GO parking jsem přijel 15. 3. ve 12:00. V rámci uhrazené ceny můžete bez doplatku z GO parking vyjet do 18. 3. ve 11:59. Při výjezdu z GO parkingu později než v 18. 3. ve 11:59 bude třeba uhradit doplatek za každý započatý den parkování. 24hodinové cykly zaručují nejnižší cenu.

Nabízíte také kryté stání?

Ano. Zaparkovat u nás můžete také v krytém stání (zóna G). Kryté stání si můžete objednat dopředu přes www.goparking.cz, nebo se pro něj rozhodnout až na místě, v takovém případě sdělte svůj požadavek ostraze při vjezdu na parkoviště. Doplatek za parkování v krytém stání činí 100 Kč za každé započaté 4 dny.

Je možné u vás během parkování dobít elektrovůz?

Ano. Dobíjecí stojany se nacházejí naproti vjezdu do hlavního parkoviště (navigace GO charge). Dobití vozidla je v ceně parkovného (vyšší tarif).

Ještě nevím, kdy přesně poletím, jaký mám zadat čas do rezervace?

Čas příjezdu je při tvorbě rezervace pouze orientační. Na parkovací šek lze vjet na parkoviště v časovém rozpětí +-1 den od zadaného dne a času předpokládaného příjezdu.

Musím si vytisknout parkovací šek?

Parkovací šek není nutné tisknout. K vjezdu na parkoviště lze použít šestimístný PIN kód uvedený na parkovacím šeku. Na číselníku u vjezdu na parkoviště zadejte PIN a potvrďte mřížkou (#).

Mám parkovací šek od cestovní kanceláře/agentury a chci parkovat pod střechou, co mám dělat?

Pokud chcete zaparkovat pod střechou, sdělte tento požadavek ostraze při vjezdu na parkoviště. Doplatek za parkování v krytém stání činí 100 Kč za každé započaté 4 dny. V tuto chvíli nelze přiobjednat kryté parkování dopředu.

Mám parkovací šek od cestovní kanceláře/agentury, mám si dělat rezervaci?

Ne. Pokud máte parkovací šek od cestovní kanceláře/agentury, další rezervaci si již nevytvářejte. Na parkovacím šeku najdete všechny potřebné údaje o zvoleném termínu parkování. V případě jakékoliv změny data, je možné provést změnu, víc na www.goparking.cz/zmena-storno

Mohu změnit datum příjezdu?

Pokud se datum vašeho odjezdu posunulo o ± 1 den, nemusíte nic měnit. Parkovací šek je na tuto změnu připravený a Vámi objednaný počet dní se začne počítat od reálného vjezdu na parkoviště.

Změna data příjezdu o více než 1 den (lze posunout podle typu šeku až o 365 dní od data vygenerování) je možná na našich webových stránkách www.goparking.cz/zmena-storno

Změna je ZDARMA a lze ji provést opakovaně. Změnu parkovacího šeku je možné učinit nejpozději 1 den před plánovaným vjezdem.

Mohu dodatečně prodloužit nebo zkrátit dobu parkování?

Prodloužení parkovacího šeku nelze provést online. V případě překročení parkovací doby je nutné před výjezdem z parkoviště uhradit doplatek. Uhradit jej můžete v hotovosti nebo platební kartou. Ceny doplatků naleznete na www.goparking.cz/cenik. Zkrácení doby parkování u předplaceného šeku možné není.

Jak zruším již zaplacenou rezervaci?

Zrušení zaplacené rezervace je možné provést na našich webových stránkách https://www.goparking.cz/zmena-storno/. Zrušení je možné nejpozději jeden den před předpokládaným datem příjezdu. Návod na storno parkovacího šeku. V případě, že máte parkovací šek od cestovní kanceláře, je nutné obrátit se přímo na ni.

Mám již vytvořenou rezervaci a rád bych si nechal během své cesty umýt a vyčistit svůj vůz, jak mám postupovat?

V případě, že máte zájem o mytí a čištění vozu během své cesty, vjeďte do areálu GO servis, který se nachází přímo naproti vjezdu do areálu GO parking. Po zaparkování vozu se k Vám dostaví přijímací technik, se kterým sepíšete svou zakázku. Náš minibus vás poté odveze před terminál. Služba mytí a čištění je poskytována nonstop.

Chci přijet velkým vozem (SUV, dodávka, obytný vůz), jsou parkovací místa dostatečně široká?

Ano. U nás nebudeme mít problém svůj vůz zaparkovat. Standardní šířka parkovacího stání je 2,5 m. V případě nutnosti zajistíme i širší stání.

Jaká je maximální výška vozu pro zaparkování v krytém stání?

Maximální výška vozu pro zaparkování v zóně G je 2,5 m.

Jakou časovou rezervu si mám vyhradit pro parkování?

Většina leteckých společností doporučuje být na letišti alespoň 2 hodiny před odletem. Pro zaparkování svého vozu a odvoz na letiště doporučujeme vyhradit si 15 – 20 minut.

Přijedu s dětmi, máte pro ně autosedačku?

Ano, máme. V každém našemu minibuse jsou alespoň dva dětské podsedáky a jedna dětská sedačka pro děti od 9 do 36 kg. Pokud máte zájem využít autosedačku pro děti od 0 do 13 kg (vajíčko), požádejte prosím o ni obsluhu při vjezdu do parkoviště.

Jak se dostanu z GO parkingu na Letiště Praha?

Po zaparkování na našem parkovišti Vás během několika minut vyzvedneme u Vašeho vozu, pomůžeme Vám s kufry a odvezeme Vás na naší centrální zastávku přímo na Letiště Praha, která se nachází mezi příletovou halou Terminálu 1 a hotelem Courtyard by Marriott.

Jak funguje odvoz z letiště?

Po příletu se dostavte na centrální zastávku GO parkingu-, která se nachází mezi příletovou halou Terminálu 1 a hotelem Courtyard by Marriott. Naše dodávky jsou zde zpravidla připravené. V případě, že na nástupním místě není žádná dodávka GO parking, na světelné LED tabuli jsou uvedeny informace o časech příjezdů. V případě potřeby volejte automatizovaný dispečink +420 226 256 000.

Co mám dělat, když mi nebyl doručen parkovací šek nebo sms?

V případě, že Vám nedorazil parkovací šek, kontaktujte nás prosím na info@goparking.cz. Do e-mailu nám napište, na jaké jméno byla rezervace provedena, jaký e-mail byl pro rezervaci zadán a na jaký termín objednávka byla.

Poskytuje slevy pro držitele karty ZTP?

Bohužel, slevu pro držitele ZTP neposkytujeme. Pro ZTP máme vyhrazená místa.

Mohu s vozem v průběhu parkování odjet a znovu se vrátit?

V případě výjezdu vozu z parkoviště dochází k automatickému zneplatnění parkovacího šeku. Pokud budete chtít znovu vjet na parkoviště, je nutné uhradit nové parkování.

Je možná platba na místě?

Samozřejmě platit na místě můžete hotově i platební kartou v automatizované pokladně. Přijímáme pouze Kč.

Je možné na GO parkingu parkovat s vozy na CNG a LPG?

Parkovat s vozidly na LPG a CNG je možné pouze na venkovním parkovišti.

Obávám se, že po návratu z dovolené budu mít vybitou autobaterii. Jste na tyto situace připraveni?

Pro tyto případy je na parkovišti k dispozici booster i startovací kabely. Kdokoli z řidičů Vám

případně s obsluhou pomůže.