Často kladené dotazy

Musím si dělat rezervaci přes internet?

Vzhledem ke zvýšenému zájmu o naši službu doporučujeme udělat si rezervaci přes internet. Díky rezervaci budete mít garantované místo a získáte nejvýhodnější cenu. Přijet samozřejmě můžete i bez rezervace a vjet do parkoviště na parkovací lístek.  

Jak dlouho dopředu si mám parkování objednat?

Z důvodu vysoké obsazenosti parkoviště doporučujeme provést rezervaci co nejdříve.

Jak a kde si mohu rezervovat parkování?

Pro rezervaci parkování vyplňte rezervační formulář na www.goparking.cz. V rezervačním formuláři vyberte datum příjezdu a odjezdu a zadejte čas. Vyplňte kontaktní údaje včetně své e-mailové adresy a vyberte způsob platby. Po úspěšném dokončení objednávky obdržíte emailem potvrzení objednávky, tzv. PARKOVACÍ ŠEK, obsahující čárový kód a PIN kód.

Mám promokód. Jak ho použít?

V případě, že jste klientem našich partnerů (např. cestovní kanceláře/agentury, letecké společnosti atd.), vložte promokód do příslušného pole v rezervačním formuláři. Během hlavní sezóny (1. 6 – 30. 9) promokódy zaručují nejnižší možnou cenu z ceníku.

Jak se počítají parkovací dny a co když překročím dobu parkování?

Parkování počítáme v 24hodinových cyklech, které začínají vjezdem na parkoviště.

Příklad: mám parkovací šek na 3 dny, na GO parking jsem přijel 15. 3. ve 12:00. V rámci uhrazené ceny můžete bez doplatku z GO parking vyjet do 18. 3. ve 11:59. Při výjezdu z GO parkingu později než v 18. 3. ve 11:59 bude třeba uhradit doplatek za každý započatý den parkování. 24hodinové cykly zaručují nejnižší cenu.

Nabízíte také kryté stání?

Ano. Zaparkovat u nás můžete také v krytém stání (zóna G). Kryté stání si můžete objednat dopředu přes www.goparking.cz, nebo se pro něj rozhodnout až na místě, v takovém případě sdělte svůj požadavek ostraze při vjezdu na parkoviště. Doplatek za parkování v krytém stání činí 100 Kč za každé započaté 4 dny.

Je možné u vás během parkování dobít elektrovůz?

Ano. Dobití je zdarma. Dobíjecí stojany se nacházejí naproti vjezdu do hlavního parkoviště (navigace GO charge).

Ještě nevím, kdy přesně poletím, jaký mám zadat čas do rezervace?

Čas příjezdu je při tvorbě rezervace pouze orientační. Na parkovací šek lze vjet na parkoviště v časovém rozpětí +-1 den od zadaného dne a času předpokládaného příjezdu.

Musím si vytisknout parkovací šek?

Parkovací šek není nutné tisknout. K vjezdu na parkoviště lze použít šestimístný PIN kód uvedený na parkovacím šeku. Na číselníku u vjezdu na parkoviště zadejte PIN a potvrďte mřížkou (#).

Mám parkovací šek od cestovní kanceláře/agentury a chci parkovat pod střechou, co mám dělat?

Pokud chcete zaparkovat pod střechou, sdělte tento požadavek ostraze při vjezdu na parkoviště. Doplatek za parkování v krytém stání činí 100 Kč za každé započaté 4 dny. V tuto chvíli nelze přiobjednat kryté parkování dopředu.

Mám parkovací šek od cestovní kanceláře/agentury, mám si dělat rezervaci?

Ne. Pokud máte parkovací šek od cestovní kanceláře/agentury, další rezervaci si již nevytvářejte. Na parkovacím šeku najdete všechny potřebné údaje o zvoleném termínu parkování. V případě jakékoliv změny data, je možné provést změnu, víc na www.goparking.cz/zmena-storno

Mohu změnit datum příjezdu?

Pokud se datum vašeho odjezdu posunulo o ± 1 den, nemusíte nic měnit. Parkovací šek je na tuto změnu připravený a Vámi objednaný počet dní se začne počítat od reálného vjezdu na parkoviště.

Změna data příjezdu o více než 1 den (lze posunout podle typu šeku až o 365 dní od data vygenerování) je možná na našich webových stránkách www.goparking.cz/zmena-storno

Změna je ZDARMA a lze ji provést opakovaně. Změnu parkovacího šeku je možné učinit nejpozději 1 den před plánovaným vjezdem.

Mohu dodatečně prodloužit nebo zkrátit dobu parkování?

Prodloužení parkovacího šeku nelze provést online. V případě překročení parkovací doby je nutné před výjezdem z parkoviště uhradit doplatek. Uhradit jej můžete v hotovosti nebo platební kartou. Ceny doplatků naleznete na www.goparking.cz/cenik. Zkrácení doby parkování u předplaceného šeku možné není.

Jak zruším již zaplacenou rezervaci?

Zrušení zaplacené rezervace je možné provést na našich webových stránkách https://www.goparking.cz/zmena-storno/. Zrušení je možné nejpozději jeden den před předpokládaným datem příjezdu. V případě, že máte parkovací šek od cestovní kanceláře, je nutné obrátit se přímo na ni.

Mám již vytvořenou rezervaci a rád bych si nechal během své cesty umýt a vyčistit svůj vůz, jak mám postupovat?

V případě, že máte zájem o mytí a čištění vozu během své cesty, vjeďte do areálu GO servis, který se nachází přímo naproti vjezdu do areálu GO parking. Po zaparkování vozu se k Vám dostaví přijímací technik, se kterým sepíšete svou zakázku. Náš minibus vás poté odveze před terminál. Služba mytí a čištění je poskytována nonstop.

Chci přijet velkým vozem (SUV, dodávka, obytný vůz), jsou parkovací místa dostatečně široká?

Ano. U nás nebudeme mít problém svůj vůz zaparkovat. Standardní šířka parkovacího stání je 2,5 m. V případě nutnosti zajistíme i širší stání.

Jaká je maximální výška vozu pro zaparkování v krytém stání?

Maximální výška vozu pro zaparkování v zóně G je 2,5 m.

Jakou časovou rezervu si mám vyhradit pro parkování?

Většina leteckých společností doporučuje být na letišti alespoň 2 hodiny před odletem. Pro zaparkování svého vozu a odvoz na letiště doporučujeme vyhradit si 15 – 20 minut.

Přijedu s dětmi, máte pro ně autosedačku?

Ano, máme. Svůj požadavek sdělte ostraze parkoviště při vjezdu. Počítejte prosím s mírnou prodlevou, jelikož minibusy s dětskými autosedačkami nejezdí automaticky kvůli kapacitě zavazadlového prostoru. Dětskými podsedáky jsou minibusy vybaveny automaticky. Upozorňujeme, že máme autosedačky od 9 do 36 kg. Pro převoz menších dětí je nutno využít vlastní autosedačky, které v případě zájmu můžeme uskladnit v kanceláři na parkovišti.

Jak se dostanu z GO parkingu na Letiště Praha?

Po zaparkování na našem parkovišti Vás během několika minut vyzvedneme u Vašeho vozu, pomůžeme Vám s kufry a odvezeme Vás na naší centrální zastávku přímo na Letiště Praha, která se nachází mezi příletovou halou Terminálu 1 a hotelem Courtyard by Marriott.

Jak funguje odvoz z letiště?

Po příletu se dostavte na centrální zastávku GO parkingu-, která se nachází mezi příletovou halou Terminálu 1 a hotelem Courtyard by Marriott. Naše dodávky jsou zde zpravidla připravené. V případě, že na nástupním místě není žádná dodávka GO parking, na světelné LED tabuli jsou uvedeny informace o časech příjezdů. V případě potřeby volejte automatizovaný dispečink +420 226 256 000.

Co mám dělat, když mi nebyl doručen parkovací šek?

V případě, že Vám nedorazil parkovací šek, kontaktujte nás prosím na info@goparking.cz. Do e-mailu nám napište, na jaké jméno byla rezervace provedena, jaký e-mail byl pro rezervaci zadán a na jaký termín objednávka byla.

Poskytuje slevy pro držitele karty ZTP?

Bohužel, slevu pro držitele ZTP neposkytujeme. Pro ZTP máme vyhrazená místa.

Mohu s vozem v průběhu parkování odjet a znovu se vrátit?

V případě výjezdu vozu z parkoviště dochází k automatickému zneplatnění parkovacího šeku. Pokud budete chtít znovu vjet na parkoviště, je nutné uhradit nové parkování.

Je možné na GO parkingu parkovat s vozy na CNG a LPG?

Parkovat s vozidly na LPG je možné pouze na venkovním parkovišti. S vozy CNG lze parkovat také v krytém parkovišti.

Obávám se, že po návratu z dovolené budu mít vybitou autobaterii. Jste na tyto situace připraveni?

Pro tyto případy je na parkovišti k dispozici booster i startovací kabely. Kdokoli z řidičů Vám

případně s obsluhou pomůže.